A nyár a várakozásaimhoz képest jóval több munkát hozott, amit a blog frissítése sínylett meg leginkább, elnézést ezért minden olvasómtól... SZERENCSÉRE a gondolatok ott folytatódhatnak, ahol befejeződtek a nyáron: a Fressnapf sikeres social media kampányánál. Mondhatnám, hogy megmondtam, de saját vállveregetésem helyett inkább szorítkozzunk a tényekre:
1, a júniusi 200 000 feletti like szám mára 196 000 körülire CSÖKKENT.
2, az oldal, saját útját keresve egy "cukifotó megosztó", illetve alkalmanként "gazdát keres" oldallá válik (apropó: a gazdátlan kutyusoknak miért nem csinált még senki gyűjtőoldalt? talált- elveszett kutyáknak már van, igaz, talán célszerű lenne, ha valamely nagyobb cég mögéjük állna segíteni a közösségépítésben már eleddig csak 120 tagja van a közösségnek)
3, a közösség, úgy tűnik, nem vár el semmit az oldal gazdájától: nem tesznek fel kérdéseket, nem igényelnek a céggel/ termékekkel kapcsolatban információkat. Így ismét felmerül a kérdés, hogy vajon a like-olók közül hányan vannak azok, akik valódi, releváns tagjai a közösségnek...
Sok szerencsét a következő kedvenc fotó kampányhoz, ami, ha jól látom, már útjára is indult...
(kép innen: tortenetekhelye.blogspot.com)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése